!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

MENY

SÖK

Bra att veta - Avresa

AVRESETID är senast lördagar kl 11:00, eller kl 10:00 om du beställt städning.

Du behöver inte anmäla avresa.

INVENTERING: Om något gått sönder eller saknas ska du först kontrollera att ”prylen” finns med på Inventarielistan. Om så är fallet meddelar du i första hand Receptionen genom att fylla i Felanmälan. Om du inte har möjlighet att använda Felanmälan kan Du ringa till Receptionen på 0280-21058.

Om det som saknas eller gått sönder inte finns med i Inventarielistan kan detta vara något som besökare lämnat kvar. När dessa saker går sönder är det bara att slänga dem. Det är inget som föreningen ersätter.

STÄDNING: Har du beställt avresestädning måste du diska, torka och plocka in disken i skåpen, kasta soporna och tömma öppna spisen (använd askhinken i boden).

Om du valt att städa själv, är vi alla tacksamma om du använder Städning-checklista, som är en del av Ordningsreglerna. Oavsett vem som utför städningen ber styrelsen dig att:

  • dra ur TV-sladd och antennsladd vid vägguttagen,
  • ställa vredet A på köksfläkten mot lilla pricken 4,
  • stäng spjället på öppna spisen,
  • släcka all belysning, även utebelysningen,
  • lämna innerdörrar och garderobsdörrar på glänt,
  • se till att alla fönster samt balkongdörr är stängda,
  • dra ner värmen till 12 grader och, slutligen,
  • placera de två husnycklarna i låskolven på förrådsdörren.

Använd gärna checklistan nedan för att underlätta avresan!

Trevlig resa!

Dokument

Checklista vid avresa (Städning) ver1.1.pdf 2018-12-14

Uppdaterad 2018-12-22 av Elisabeth Armgarth